fredag den 30. november 2012

To do - Ta da no. 3

Tredje uge med To do... Det går da bedre end sidst :p

Jeg har fået lavet mine jule stearinlys færdige, ideen er fra hendes verden.

Tilgengæld fik jeg slet ikke strikket på kærestens halstørklæde. Der kom noget andet julehemmelighed i vejen, som altså skulle være færdigt inden weekenden.
På ponchoen har jeg fået sprættet det op som skulle sprættes op, og sat nåle i, så nu mangler jeg egentlig bare at få kanten syet.
Rudolferne fra Tina Dalbøge's e-bog "Lav selv hyggeligt julepynt" fik jeg også lavet, men har selvfølgelig ikke fået taget et billede af dem...
Nisse sutsko blev heller ikke til noget i den her uge.

I næste uge bliver min to do desværre ikke så kreativ, da jeg både har en masse skole og skal arbejde en del.
Så den ser sådan ud:

Lave kærestens halstørklæde færdigt (denne gang mener jeg det)
Læse alle mine lektier
Læse Lasses store verden færdig
Begynde på strikkede fingerhandsker

Ingen kommentarer:

Send en kommentar