tirsdag den 12. november 2013

Blogtræf

I søndags var jeg for første gang nogensinde til blogtræf, det foregik hos den skønne Rikke fra Nørkletøserne.
Det var en helt fantastisk hyggelig dag, hvor alle sad og nørklede, snakkede, spiste alt for god mad og ikke mindst HYGGEDE. Selv om jeg havde mit kamera med i tasken havde jeg fået det begravet godt og grundigt i mine kreasager så jeg helt glemte at få det frem. Derfor må I nøjes med at se på de ting jeg fik med mig hjem derfra.


Vi fik en goodiebag fyldt med alt muligt lækkert til krea hjertet! Det var helt overvældende og det er først nu at det egentlig er gået op for mig hvor meget der var i den bette pose. På billedet mangler der en hovedbunds massage dims og to hæklekits fra Mig og Maya (egentlig var der et kit med i hver pose, men jeg fik et ekstra i bytte for det lækreste lavendel badesalt som ikke var så anvendelig uden et badekar).


Maria med bloggen Hausfrau-Kristensen havde taget en kæmpe bunke stof med som hun gerne ville af med, jeg fandt fem dejlige stykker stof og jeg ved allerede hvad jeg skal lave ud af i hvert fald to af dem.

Nu er jeg helt hooked på at skulle med til flere blogtræfs i fremtiden, for det var da bare en vild oplevelse. Jeg elsker det der frirum hvor der ikke skal ske andet end at man er kreativ med andre kreative mennesker, og inspirationen kan flyde frit.

3 kommentarer:

  1. Hvor er det skønt at høre, at du havde en god dag. Det var dejligt at du kunne komme og det var rigtig inspirerende at se dine fine nørklerier, som nu er kommet på min egen to-do liste
    MVH Rikke

    SvarSlet
  2. Syntes det var rigtig fedt med al den inspiration der bare fløj rundt i lokalet.
    (Dog har jeg pludselig fået behov for en bedre symaskine :p )

    SvarSlet
  3. replica bags los angeles try these out a7h63z3w39 replica bags new york Full Article u6p67a7p24 louis vuitton replica handbags replica bags karachi c4i93x0z09 replica bags turkey fake hermes v3j82c7l79 best replica bags online 2018

    SvarSlet