søndag den 21. december 2014

4. søndag i advent

Så blev det fjerde og sidste søndag i advent. I dag var jeg rent faktisk selv hjemme til at overdrage gaven til min mor.

Det var en ting som jeg tidligere har lavet til mig selv, nemlig en hæklet snebolds krans, den første kan du se i indlægget her. Sidste gang syede jeg alle boldene på, men denne gang skulle det gå lidt hurtigt, så jeg fandt limpistolen frem i stedet, det ser mindst lige så godt ud og går 100 gange hurtigere.


Indpakningen blev testrun på en idé jeg så på pinterest, hvor man tager to stykker gavepapir, lægger gaven imellem, og syr rundt om.


Egentlig gik det meget godt, men desværre bliver den slags gaver hurtigt krøllede når de skal en tur med toget. Derfor var det kønne gået lidt af den i morges, da den skulle gives. Heldigvis blev min mor rigtig glad for indholdet. 

2 kommentarer: